Obchodné podmienky

Obchodné podmienky e- shopu

1. OBJEDNAVANIE
Ponúkame Vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou virtuálneho nákupného košíka (preferujeme), ale aj e-mailu alebo telefónu. Ak použijete posledné dve menované varianty, nezabudnite uviesť dostatok údajov, identifikujúcich, o aký tovar máte záujem, počet jeho kusov a svoju adresu.
Objednávku zrealizujete tak, že si prostredníctvom nákupného košíka vyberiete tovar, následne zadáte spôsob doručenia a spôsob platby a odošlete objednávku. Po odoslaní objednávky dostanete kópiu objednávky e-mailom s potvrdením a údajov súvisiacich s jej realizáciou. V prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, budete o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný.

2. POTVRDENIA OBJEDNÁVKY
Objednávka je zavedená do systému okamžite, potvrdenie objednávky Vám zašleme e-mailom a o odoslaní tovaru dostanete informáciu e-mailom do 24 hodín. V prípade sviatku, alebo víkendu sa vám ohlásime v prvý pracovný deň. Pri neštandardných objednávkach (pri veľkom množstve apod.), Vás môže kontaktovať náš pracovník, aby neprišlo k nedorozumeniam (chybne zadané množstvá. atd.), väčšinou telefonicky, alebo mailom.

3. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Každú objednávku môžete do 24 hodín po obdŕžaní potvrdenia zrušiť e-mailom alebo telefonicky. V tomto prípade uveďte svoje meno, e-mail a popis objednaného tovaru, tiež číslo objednávky. V prípade zrušenia objednávky neúčtujeme žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. Finančné prostriedky v prípade platby vopred budú kupujúcemu vrátené do 5 dní bankovým prevodom na účet, ktorý nám kupujúci zadá (je potrebné zadať názov banky, číslo účtu a číslo banky), pokiaľ si s nami nedohodne iný spôsob.

4. POŠTOVNÉ A BALNE
Podľa vašej požiadavky pri výbere doručenia tovaru, Vám objednaný tovar zašleme


kuriérom DPD


4,80 € s DPH, ( pri objednavke do 49€)
3,60 € s DPH, (od 50€ objednávke),

Slovenská pošta

  • objednávka od 0- 49€ cena za poštovné je 3,84€ s DPH,
  • objednávka od 50€ do 99€ cena za poštovné je 2,00€ s DPH
  • objednávka od 100€ cena za poštovné náklady je 0,00€ s DPH

DOBIERKA

pri platbe na dobierku je poplatok 1,80€ s DPH

 

Osobné vyzdvihnutie:

1. mája 5 , Malacky , prevádzka Poradenstvo Milara

Utorok : 14:30 - 16:15

Streda : 14:10- 15:00

Piatok : 14:10 - 16:30

volajte vopred : 0905520365

Doba prepravy je do 48 hodín od zaslania v rámci Slovenska. O uskutočnenom odoslaní tovaru Vás budeme informovať e-mailom alebo SMS.
Alebo pripravíme tovar na odber osobne v našej prevádzke: Malacky, 1. mája 5 ( termín prevzatia je potrebné dohodnúť telefonicky alebo mailom zväčša do 7 dní od objednania), je nutne tiež uhradiť tovar vopred na účet v banke ( neberieme hotovostne platby). V prípade vrátenia balíka, z dôvodu neprevzatia v odbernej lehote, a následného dodania opätovne ( na Vašu žiadosť), Vám budeme doúčtovať ďalšie vzniknuté náklady na poštovnom.

 

5. DODACIA LEHOTA
Štandardná dodacia lehota je 7 pracovných dní, ak to nie je pri tovare uvedené inak alebo inak dohodnuté. V prípade, že nejaký tovar nebude na sklade, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.

6. VÝMENA TOVARU
V prípade nutnosti nepoužité a nepoškodené produkty v originálnom balení vymeníme za iný druh, alebo vrátime peniaze prevodom, poprípade poštovou zloženkou na Vašu adresu. Tovar stačí poslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Poštovné náklady spojené so zaslaním tovaru k nám a výmenou nesiete v plnej výške Vy.

7. VRATENY TOVAR
Nepodstupujete žiadne riziko, všetok tovar môžete vrátiť späť do 14 dní od prevzatia zásielky v zmysle V zmysle § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. právo odstúpiť od kúpnej zmluvy .
POSTUP:
1) informujte nás vopred e-mailom alebo telefonicky
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) tovar nesmie javiť známky akéhokoľvek používania a musí byť naspäť zaslaný v originálnom obale, kompletný a nepoškodený, spolu s kópiou o zakúpení tovaru v našom obchode (napr. kopia dobierkovej poukážky, faktúra)
4) ak je tovar v poriadku, peniaze Vám vrátime poštovou poukážkou do 5 dní
5) peniaze budú vrátené za objednaný tovar, nie za poštovné

8. REKLAMACIE A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie riešime v súlade s platným právnym poriadkom. Prezrite si tovar po jeho prevzatí, či nevykazuje prípadné chyby. Pokiaľ sa tak stane, čo najskôr nám túto skutočnosť nahláste. Za poškodenia vzniknuté prepravcom ručiť nemôžeme. Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom! V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte prevádzkovateľa. Následne pri riešení reklamácie je objednávateľ povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť. Nový tovar Vám zašleme spravidla do 3.dní, pokiaľ je na sklade.
Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka č. 40/1964 Zb. v platnom znení. Záručná doba je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. Každý tovar je označený dobou spotreby v zmysle zákona a zasielaný je tovar len pred uplynutím doby spotreby. V prípade potreby informáciu o dobe spotreby na konkrétny tovar poskytneme na vyžiadanie. Väčšina doplnkov výživy má dobu spotreby 2 roky, kozmetické výrobky 3 roky a oleje 1 rok od ich výroby.
Záruka sa na tovar nevzťahuje, pokiaľ bol:
a) neodborne používaný, ošetrovaný alebo užívaný.
b) používaný alebo užívaný v podmienkach alebo spôsoboch, ktoré nie sú obvyklé, nedovolené alebo vyslovene zakázané
c) poškodený nesprávnym skladovaním
d) poškodený alebo znečistením, zásahom vyššej moci.
Postup pri reklamácii:
1) informujte nás o reklamácii e-mailom, telefonicky, výnimočne písomne, reklamačný formulár tu
2) tovar pošlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) vždy uveďte dôvod reklamácie a adresu
4) priložte doklad o kúpe
Prípadnú reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, ak sa dá, inak zákonnou lehotou do 30 dní od jej vzniku. Reklamáciu je možné uplatniť iba v prípade kompletnosti tovaru. O reklamácii vystavíme protokol, ktorý Vám zašleme mailom, alebo poštou.

"alternatívne riešenie sporu" 

9.prevádzkovateľ e-shopu http://www.milara.sk/liecive-bio-produkty/ je
názov firmy: L.E.A. spol. s r.o.
sídlo: Láb 411, 90067
tel. číslo: 0902460414
výpis z OR: http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=54630&SID=2&P=0
spoločnosť je zapísaná v OR OS BA I, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 35641/B
IČO: 35 930 438
DIČDPH: SK 2021987231 ,
č.účtu: 2621839318/1100 tatra banka
v.s.: číslo objednávky, alebo č. faktúry
10. Pravdivosť poskytnutých údajov a ochrana údajov

Všetky zúčastnené strany, t. j. prevádzkovateľ ale i zákazník sa zaväzujú, že pre tento e-shop poskytli pravdivé informácie o svojej firme alebo osobe. V prípade, že zúčastnená strana poskytla chybné či klamlivé informácie má právo druhá zúčastnená strana (prevádzkovateľ) právo na náhradu vzniknutej škody v plnej výške.

Prevádzkovateľ sa zaväzuje neposkytovať informácie o zákazníkoch tretím stranám. Tieto informácie pokladá za predmet obchodného tajomstva.

11. Ceny

Všetky uvádzané ceny sú konečné. Prevádzkovateľ e-shopu je platcom DPH.
Zoznam cien tovaru je uvedený pod každým tovarom. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo aktualizovať ceny podľa zmien ceny od výrobcu.
V prípade už potvrdenia objednávky, prevádzkovateľ nemá právo meniť cenu potvrdenej objednávky.
Ak zákazník má zľavový kupón, alebo darčekový kupón po zadaní jeho čísla sa mu cena objednávky pri fakturácii zníži o zľavu.
Ku každej zásielke bude priložená faktúra, obchodné podmienky, prípadne záručný list. Pri platbe na dobierku zaplatíte pri prevzatí tovaru priamo prepravcovi. Pri platbe vopred (na účet) tovar od prepravcu iba prevezmete, bez platenia.

12. Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľ e-shopu zhromažďuje poskytnuté osobné údaje na základe ich dobrovoľného poskytnutia zákazníkom v nevyhnutnej miere pre korektné vybavenie objednávky a fakturáciu. Uchováva ich oddelené od iných dokumentov na servery a neposkytuje ich žiadnej tretej osobe okrem dopravnej spoločnosti pre spomínané korektné vybavenie objednávky. Prevádzkovateľ postupuje v zmysle zákon 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Zákazník ma v zmysle spomínaného zákona právo nechať svoje údaje vymazať z databázy na základe zaslania mailu na uvedenú e-mailovú adresu v kontaktoch.

13. Záverečné ustanovenia

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeniť kedykoľvek, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo zákonov, a to bez súhlasu zákazníka. Tieto podmienky boli aktualizované a vstupujú do platnosti od 22.02.2016


L.E.A. spol. s r.o.
konateľ: Bc. Milada Ragasová

 

obchod

späť do ponuky služieb

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie